Team Rynkeby kom forbi Egmont

Flere kendte var blandt deltagerne, da Team Rynkeby kørte prolog fra Rådhuspladsen i dag. Egmont og Rasmus Klump spillede en særlig rolle, da International Licencing Manager Michael Benzon er på årets holdliste.

Egmonts adm. direktør, Steffen Kragh, ønsker cyklisterne en god tur.

170 af Team Rynkebys i alt 790 gulklædte velgørenhedsryttere indtog Rådhuspladsen i København en tyvstart på Team Rynkebys 11. årlige cykeltur til Paris til fordel for Børnecancerfonden.Sidste uddelte Egmont Rasmus Klump-prisen til Team Rynkeby for deres arbejde med indsamling til Børne cancerfonden. Derfor havde Team Rynkeby fået fornemt selskab af Rasmus Klump, som fulgte holdene fra Rådhuspladsen til Egmont - og videre til børneafdelingen på Rigshospitalet.

Da holdene var fremme ved Egmont stod flere Egmontmedarbejdere klar til at udlevere poser med Egmonts børneblade, som senere blev afleveret til børnene på Rigshospitalet.

​Rasmus Klump kørte turen i cykeltaxa sammen med en helt særlig ven i form af den 6-årige pige Marie, som for nyligt er blevet helbredt for kræft. Ved lejligheden fik Marie overrakt en dejlig Rasmus Klump-bamse.