Samarbejde med McDonalds udløser ti mio. ekstra GO-CARD postkort

GO-CARDs postkort, der især er populære blandt de 15 til 35-årige, når 27. oktober ud på 600 cafeer, restauranter og biografer.

27. oktober bliver GO-CARDs postkort igen mere synlig hos de forbrugere, der i 1990'erne ofte hyggesnakkede på cafeer. Flertallet har i dag en knap fritid præget af børn og realkreditlån. Et nyt samarbejde med McDonalds betyder, at GO-CARDs postkort, der udgives af Egmont-selskabet Mailbox Media A/S, når ud til endnu flere børnefamilier. Gensynet er en sidegevinst ved en generelt styrket position i hovedmålgruppen, de 15 til 35-årige, som også præger McDonalds' restauranter. Antallet af distribuerede postkort stiger fremover med 50 pct. til 30 mio. årligt. Postkortstativerne vil stå på ca. 600 cafeer, restauranter og biografer i det største af GO-CARDs tre fremtidige distributionsnet. McDonalds driver 84 restauranter i Danmark.

- Alle kender GO-CARD og flere kan nu se dem i hele Danmark. Vi tilføjer væsentligt flere byer og knudepunkter til det hidtidige net i storbyerne og 30 provinsbyer, siger salgschef Claus Højlund, GO-CARD. Han oplyser, at de nye stordriftsfordele kommer annoncørerne til gode: Go-Card har i denne uge sat priserne ned og samtidig lanceret nye produkter.

Alt i alt er ca. 200 mio. GO-CARD med flere end 8.000 forskellige motiver hidtil uddelt i Danmark siden 1990. Den danske opfindelse, der er blevet et navneord over hele verden, trives som teenager. Hverken SMS, e-mails eller 15 års nye reklamepåfund har bremset trangen til at udtrykke sig med både tommel- og pegefinger omkring en kuglepen. Heller ikke blandt de helt unge. Håndskrevne postkort signalerer særdeles personlige hilsner og det er populært, konkluderer GO-CARD.

For nærmere information;

Claus Højlund, salgschef, GO-CARD