vedel-20og-20-c3-85rets-20temapris-202017-20banner

s360 vinder erhvervspris for talent og teknologi

02.11.2017

Jakob Vedel fra s360 vandt Temaprisen, da PwC, Nykredit, Dansk Erhverv og Finans uddelte prisen til Årets Ejerleder 2017 i Østjylland

CEO for det digitale search-marketing bureau s360, Jakob Vedel, er blevet prisbelønnet for sin evne til at styrke talent og teknologi. Jakob Vedel blev således årets vinder, da Temaprisen blev uddelt sammen med Årets Ejerleder 2017 i Region Østjylland i går.

Bag prisen står PwC, Nykredit, Dansk Erhverv og Finans. Begrundelsen for prisen til Jakob Vedel lyder således:

”Jakob Vedel vinder i dag temaprisen for sit store fokus på at få medarbejdere og teknologi til at spille sammen. Han brænder for sin forretning, men vigtigst af alt, så brænder han også for udviklingen af sine ansatte,” siger Christian Roding, partner i PwC i Aarhus.

Stolt og anerkendt
s360 blev grundlagt for seks år siden, og sidste år investerede Egmont Publishing sig til en ejerandel I virksomheden. Og Jakob Vedel er både stolt og glad for anerkendelsen af sin indsats:

“Jeg må indrømme, at jeg blev meget glad og overrasket på samme tid. Der var mange gode virksomheder – også en række it virksomheder - blandt de 22 nominerede. Det giver en masse stolthed, at der er nogle udefra, der har lagt mærke til det, man har bygget op,” siger han og tilføjer om det faktum, at temaprisen i år omhandler talent og teknlogi:

“Udviklingen af talenter er jo fundamental for, at vi kan lykkes med vores konsulentvirksomhed – så det betyder naturligvis ekstra meget.”

Vinder blandt 5000
Da kapløbet om at blive Årets Ejerleder 2017 blev sat i gang, var 5000 danske virksomheder med. Siden blev de 22 nominerede. Nu er de 14 tilbage til uddelingen af landsprisen for Årets Ejerleder og Årets Temapris, som finder sted i Hellerup 9. november 2017.