klump-tivoli

Rasmus Klump & co. som musicalstjerner i Tivoli

18.07.2014

Snart sejler Rasmus Klump og alle vennerne ind i Glassalen i Tivoli, hvor de skal give den som musicalstjerner i "Familiemusicalen Rasmus Klump – på eventyr". Der er røverhistorier og masser af sjov og ballade i vente, når Rasmus Klump & co. drager ud på eventyr om bord på det gode skib Mary – og der bliver nok også kastet en pandekage eller to ned. Forestillingen spiller fra lørdag den 2. august i Glassalen i Tivoli.

Med "Familiemusicalen Rasmus Klump – på eventyr" bliver publikum taget med på en eventyrlig rejse, og vi er med fra den dag, den kære bjørn kommer til verden. Rasmus Klump fødes ikke alene med en stor appetit på pandekager, men også med appetit på store oplevelser. I selskab med sine bedste venner i skikkelse af Skæg, Pelle, Pingo, Gøjen og Pilskaden drager de ud på de vilde vover om bord på skibet Mary. Alt sammen tilsat vilde dansetrin fra to breakdansere og gode sange, der gør det svært ikke at synge med, når Rasmus Klump & co. griber mikrofonen i Glassalen.

Tivolis Underholdningsdirektør Stine Lolk fortæller:
"Det bliver en fest at få Rasmus Klump og alle vennerne ind i Glassalen. Historierne fra det kendte børneunivers kan noget helt særligt; uden en løftet irettesættende pegefinger formår de at formidle den gode historie om venskab, tolerance og hjælpsomhed. Alt sammen i fornøjelig børnehøjde, hvor det skal blive herligt at se alle de glade børneansigter fulde af begejstring i Glassalen igen".

Talentfuld bjørn
Rasmus Klump er i forvejen et kendt ansigt i Tivoli, hvor den glade bjørn har sin gang rundt i Haven til stor underholdning for især de mindste. Scenelivet er heller ikke ukendt land for Rasmus Klump. Rent faktisk fik Rasmus Klump sin debut som balletdanser på Pantomimeteatret i Tivoli. I år har Rasmus Klump tilmed fået sit helt eget hus i Tivoli med græs på taget og egen terrasse, og huset har adresse lige bag Glassalen i legeområdet Rasmus Klumps verden.

"Familiemusicalen Rasmus Klump – på eventyr" er produceret i et samarbejde mellem Egmont, Holbæk Teater og Tivoli og blev sat op for første gang i 2013 med stor succes. Nu står et nyt og talentfuld cast klar til at tage over på alle de gode fortællinger, som musicalen rummer. Forestillingen spiller fra den 2.-17. august i Glassalen i Tivoli.

Billetter kan købes på www.tivoli.dk/rk, telefon: + 45 33 15 10 12 eller via www.billetlugen.dk.