Populær tv-serie fortsætter

De 48 nye afsnit ruller over skærmen til efteråret 2009, og der bliver nok at glæde sig til. Nordisk Film og TV3 sætter en ny sæson af den populære dramaserie, "2900 Happiness" i produktion efter nytår. De 48 nye afsnit ruller over skærmen til efteråret 2009, og der bliver nok at glæde sig til.
Nordisk Film TV producerer serien, som har taget danskerne med storm. Seriens succes nåede i sidste uge nye højder med et seertal på over 200.000, og Peter Hansen, kreativ direktør i Nordisk Film TV, er både stolt og taknemmelig:

"Der er flere grunde til at fejre denne begivenhed. Med "2900 Happiness" er det lykkedes Nordisk Film at rykke væk fra den arv, som har eksisteret siden produktioner som "Huset på Christianshavn", og skabe et nyt, folkeligt univers med brug af de nyeste produktionsteknikker."

Også TV3's programdirektør, Morten Mogensen, udtrykker begejstring. Han siger i pressemeddelelsen:

"2900 Happiness har gennem nu to sæsoner været en stor succes for os på TV3. Vi har med serien for alvor flyttet seer-vaner i tidsrummet kl. 19.30 til kl. 20.00 på hverdage. I gennemsnit ser 176.000 danskere dagens afsnit – og det er fantastisk for os på TV3. Det er derfor kun naturligt, at vi har ønsket at producere endnu en sæson af serien. Og så er en 3. sæson naturligvis endnu en tyk understregning af, at TV3 agter at fastholde sin store produktion af dansk tv-dramatik på alle planer."

Onsdag den 19. november afsluttes anden sæson af den populære soap, og seere kan ifølge TV3 godt begynde at glæde sig. Den nye sæson vil bl.a. komme tæt på Mercedes' (Christiane Schaumburg-Müller) kærlighedsliv. Og uden at løfte sløret for detaljerne lover TV3 også, at serien fortsat vil få selskab af en række af landets bedste skuespillere.