Nyt Egmont-website bringer historier til live

Mere personligt og mindre corporate er temaet på Egmonts nye website. Det nye site skal vise, at Egmont er en attraktiv arbejdsplads og samarbejdspartner, der bringer historier til live på mange medieplatforme.

Egmont har netop lanceret et nyt corporate website. I fokus er Egmont koncernens forretningsområder, brands og virksomheder samt Egmont Fondens almennyttige arbejde. Websitet bliver desuden gjort levende ved hjælp af video-interviews med medarbejdere, billedgallerier og indhold fra Egmonts datterselskaber. Snart vil et udsnit af medarbejdere også blogge på sitet.

"Vi vil sætte ansigter på vores medarbejdere. Egmont lever af at skabe historier, og vi vil bruge sitet til at fortælle vores egen historie endnu bedre. Vi vil fortælle, at vi er en virksomhed, der bringer historier til live på mange forskellige platforme lige fra Anders And-blade og Lindhardt og Ringhof til Nordisk Film og TV2 i Norge. Det skal vise, at Egmont er en attraktiv virksomhed at arbejde for og sammen med," siger Thomas Sønderstrup, der er Online Manager i Egmont.