Ny chefredaktør for Alt for damerne

Tina Nikolaisen bliver ny chefredaktør for Alt for damerne. Hun tiltræder sin nye stilling hos Egmont Magasiner den 1. september 2013.

Foto: Les Kaner

Tina Nikolaisen (41) er uddannet journalist med en masteruddannelse fra American University i Washington. Hun har bl.a. arbejdet som politisk journalist på Jyllands-Posten og som journalist og vært på TV2 Nyhederne.

Hun har været vært på Go' Morgen Danmark, og i en årrække har hun desuden været vært på TV2's forbrugerprogram, Basta. Siden 2011 har Tina Nikolaisen haft sit eget tv-produktionsselskab.

"Alt for damerne har i generationer spillet en central rolle i danske kvinders liv og er det stærkeste brand og det største annoncemedie blandt ugeblade til kvinder. I spidsen for det skal stå en fagligt dygtig, stærk og sympatisk person, som kender målgruppen og kan bidrage til bladets udvikling og synlighed. Sådan en kvinde er Tina," siger Monica Bundgaard, magasinchef i Egmont Magasiner.

"Jeg har altid været meget glad for Alt for damerne, som med sine gode artikler og reportager har en særlig position på markedet. Jeg glæder mig til at være en del af teamet i Egmont Magasiner og til at være med til at udvikle bladet," siger Tina Nikolaisen.

Foto af Tina Nikolaisen til download.