Nordisk Film Interactive er klar til PlayStation 4

Sony har nu annonceret spillekonsollen PlayStation 4, som vil give fans verden over en helt ny spiloplevelse. Nordisk Film Interactive er klar til at stå for salget.

PlayStation 4 annonceret

DualShock 4. Copyright 2013 Sony Computer Entertainment Inc.

Killzone: Shadow Fall

Natten til torsdag d. 21. februar (dansk tid) annoncerede Sony Computer Entertainment sin nye PlayStation 4 spillekonsol. PS4 får blandt andet nye sociale muligheder, cloud-teknologi og kraftigere grafik end forgængeren PlayStation 3. Hos Nordisk Film Interactive, som er den officielle distributør for PlayStation i Norden og de baltiske lande, er man klar til at stå for salget.

"Vi er meget begejstrede for at kunne meddele, at vi skal lancere PlayStation 4, og vi mener helt bestemt, at det er et computerbaseret underholdningssystem af den næste generation. PS4 vil tilbyde nye og utrolige måder at spille de bedste spil på, når dens kraftige grafik og hastighed udnyttes. Når det kombineres med de omfattende sociale muligheder, som vil bringe spillere sammen på nye måder, er vi overbeviste om, at det vil forbløffe og begejstre enhver, som leder efter den næste generation af underholdningsoplevelser," siger Marius Steen, Nordic PR Manager i Nordisk Film.

PlayStation 4 blev annonceret ved en stor event i New York, og selvom sløret endnu ikke er løftet for selve konsollen, så var der alligevel godbidder at hente for de mange fans, som har ventet i spænding. Den nye controller, DualShock 4, blev nemlig vist frem, og desuden er der nu frigivet materiale fra et af de første spil til PS4, Killzone: Shadow Fall. Se billeder af begge dele i galleriet her foroven.

Playstation 4 kommer på markedet sidst i 2013. Du kan finde mere information om PS4 her.