Magasinet Super PLAY i EB Games

Spilmagasinet Super PLAY vil fra april 2005 være at finde på hylderne i EB Games i Danmark, Norge og Sverige.

I slutningen af april kan kunder i Nordens førende spilbutik, EB Games, købe magasinet Super PLAY på linje med andre produkter på hylderne. I Danmark er magasinet relativt nyt. Det produceres af Egmont Serieforlaget i samarbejde med den svenske hovedredaktion hos Hjemmet Mortensen AB, som har skabt magasinet gennem 10 år.

Super PLAY dækker samtlige spilformater, som forhandles i EB Games, og bliver dermed et naturligt supplement til spilkøbere, der ofte leder efter en klar og lysende kilde til saglig og upartisk information om den store jungle af spil på markedet.

"Det har været planen fra starten, at være der, hvor spilkøberne kommer, og her er EB Games forbrugernes foretrukne butik", udtaler Kristian West, redaktør på Super PLAY i Danmark. "Folk er klar til at betale for kvalitet. Dels når vi taler om de spil, de køber, men også når de søger information om fortidens, nutidens og fremtidens spil. Derfor laver vi Super PLAY med god samvittighed, da vi 100 % er på læsernes side i kampen om at skille de gode spil fra de dårlige", tilføjer Kristian.

Super PLAY #007 er ude – også i EB Games - den 28. april. Vejl. løssalgspris DKK 49,95

Super PLAY dækker samtlige spilformater:
PC, PlayStation 2, Xbox, Playstation 3, Xbox 2, PlayStation Portable, Nintendo DS, Gamecube, GameBoy Advance, Nokia N-Gage samt retro- og arkadespil.

Yderligere information:
Kristian West, Egmont Serieforlaget, tlf. 33305728, e-mail kwest@superplay.dk