Deltag i Egmonts julekonkurrence

Alle hverdage frem til jul, kan du vinde attraktive præmier på Egmonts Facebook-side. Klik ind, gæt med og vind ekstra julegaver.

Hvis du kigger i din bogreol, i børneværelset, går i biffen, surfer på nettet eller ser tv, finder du helt sikkert et eller flere produkter fra et selskab i Egmont. For Egmont har hele tiden premiere på nye gode historier: Historier til dur og til mol. Til dig og til flere. Til store og små. En kort en lang. Levende billeder til lysende skærme. Bogstaver til gammeldags papir. Døgnfluer og klassikere. Til skole og til spas.

Egmont er altså en vifte af gode historier på mange forskellige platforme – om alt fra mad over bål i magasinet Gastro til smølfefilm på din iPad via Min Bio-appen. Alle de mange gode historier ønsker vi at fortælle mere om, og derfor kan du alle hverdage i december vinde en masse forskellige attraktive Egmont-produkter til en samlet værdi af over 15.000 kr. ved at svare på et enkelt spørgsmål, som har sammenhæng med dagens præmie.

Ved at deltage på www.facebook.com/Egmontdk kan du fx vinde den nyeste udgave af Euroman med tilhørende Giorgio Armani parfume, en biograftur for 4 personer eller et gavekort til Billetlugen på 1500 kr.