alt-guldknap-dots-logo

De nominerede til Guldknap 2017 er…

18.05.2017

Tre stærke danske brands er nomineret til ALT for damernes prestigefyldte designpris Guldknappen 2017 – nu er det op til læserne at kåre vinderen

ALT for damerne har siden 1984 hyldet dansk mode med designprisen Guldknappen. Prisen hædrer vanen tro en dansk modevirksomhed, der formår at skabe kommerciel succes ved at forene design med vellykket branding. Nu er de nominerede til Guldknappen 2017 fundet.

Hvem hitter

De nominerede til Guldknappen 2017 er:

Baum und Pferdgarten, Mads Nørgaard og Lovechild 1979.

Det er ALT for damernes moderedaktion, der har udvalgt de tre brands, som til trods for deres forskellighed vil kunne tale til de fleste danske kvinder.

ALT for damernes chefredaktør Tina Nikolaisen forklarer:

”For os er det vigtigt, at læserne også har indflydelse på hvilket modebrand, der skal vinde. Det er jo dem som forbrugere, der møder tøjet ude i butikkerne og online. Det er dem, der ved, hvilke brands, der hitter og gør det godt. Derfor afspejler Guldknappen også de mærker, der optager kunderne og vores læsere.”

Man kan stemme på de nominerede fra i dag og frem til 30. juni på alt.dk.

De, der stemmer, deltager i lodtrækningen om gavekort for i alt 30.000 kr, ligesom der er mulighed for at vinde billetter til det store Guldknap-show.

Vinderen af Guldknap-prisen 2017 vil blive afsløret den 29. august i Skuespilhuset i København med fremvisning af efterårskollektionerne fra de nominerede brands.