Egmont Publishing gir bort kr 100.000 i julegave

Tradisjonen tro gir de ansatte i Egmont Publishing bort en julegave til et godt formål. Nå trenger vi ditt innspill til hvem pengene bør gå til i år.

Vi gir bort kr 100 000 kroner til et veldedig formål for å gjøre en forskjell. Vi ønsker dine innspill til organisasjoner som retter seg mot barn og unge i Norge som kan ha behov for en håndsrekning fra oss. Det er også fint om prosjektet er tidsaktuelt, og vi krever selvsagt at det er underlagt ryddige og veldrevne organisasjoner.

- Å støtte et veldedig formål er i tråd med Egmonts sterke sosial profil og passer godt til vårt motto "We bring stories to life", sier kommunikasjonssjef Christina Dorthellinger.

Hva skjer med forslag enkeltpersoner eller organisasjoner sender inn?

- Når vi har mottatt forslag til veldedig formål, vil vi at våre medarbeidere skal ta den endelige avgjørelsen over hvilken organisasjon og prosjekt som får støtten. Dette gjøres ved anonym avstemming i bedriften, sier Dorthellinger.

Støtten blir overrakt på et arrangement på Egmonthuset, Nydalen i Oslo i desember.

Alle forslag vil bli vurdert, frist 23. november 2016.
Delta på Facebook!

Tidligere mottakere:
2015 Norsk Folkehjelp (støtte til flyktningbarn)
2014 Sykehusklovnene
2013 Sykehusbarn

Egmont Publishing er en del av Egmont. Vi er en stiftelse med et fond. Egmont Fonden deler i år ut 100 millioner NOK til barn og unge i Danmark og Norge med behov for hjelp, bistand, innsats eller ekstra støtte. Les mer om Egmont Fondens arbeid.

Tags Egmont