egmontfondet-20toppill

Vi gir bort kr 100.000 i julegave

11.11.2014

Hvert år gir de ansatte i Egmont Publishing bort en julegave til et godt formål. Nå trenger vi ditt innspill til hvem pengene bør gå til i år.

Vi gir bort kr 100 000 NOK til et veldedig formål for å gjøre en forskjell. Vi ønsker dine innspill til organisasjoner som retter seg mot barn og unge som kan ha behov for en håndsrekning fra oss.. Det er også fint om prosjektet er tidsaktuelt, og vi krever selvsagt at det er underlagt ryddige og veldrevne organisasjoner.

- Å støtte et veldedig formål er i tråd med Egmonts sterke sosial profil og passer godt til vår visjon "We bring stories to life", sier kommunikasjonssjef Christina Dorthellinger.

Hva skjer med forslag enkeltpersoner eller organisasjoner sender inn?

- Når vi har mottatt forslag til veldedig formål, vil vi at medarbeiderne skal ta den endelige avgjørelsen over hvilken organisasjon og prosjekt som får støtten. Dette gjøres ved avstemning i bedriften, sier Dorthellinger.

Støtten blir overrakt på en seremoni på Egmonthuset, Nydalen i Oslo i desember.

Alle forslag vil bli vurdert, frist 20. november 2015.

Tidligere mottakere: 2014 Sykehusklovnene, 2013 Sykehusbarn

Egmont Publishing er en del av Egmont. Vi er en stiftelse med et fond. Egmontfonden deler i år ut 100 millioner NOK til barn og unge i Danmark og Norge med behov for hjelp, bistand, innsats eller ekstra støtte. Les mer om Egmontfondets arbeid HER.