topp-innsikt-1

Ny leder for Innsiktsavdelingen

20.04.2015

Dorota Grabowska blir ny leder for innsiktsavdelingen i Egmont Publishing. Grabowska kommer  fra OMD Norway hvor hun de siste åtte årene har vært kundedirektør.

Hun tiltrer som leder i innsiktsavdelingen 1. juni 2015.

- Egmont Publishing er et spennende og moderne mediehus i endring og utvikling. De har stort fokus på målrettet innovasjon. De tenker framover og tør å satse. Mitt første fokus er å bli kjent med menneskene, avdelingen og de ulike forretningsområdene, forteller Grabowska.

Grabowska er sivilmarkedsfører med 12 års erfaring fra mediebyrå og har tidligere jobbet med annonsesalg i Aftenposten. Nå blir fokuset målgruppe- og bransjeinnsikt i Egmont Publishing.

- Motivasjonen til å skape og anvende innsikt som skal bidra til å utvikle og løfte Egmont Publishings redaksjonelle og kommersielle produkter er høy. Nå gleder jeg meg veldig til å jobbe med spennende faglige utfordringer, og til å bli en del av en så profesjonell medieaktør som har tydelige målsetninger og et stort engasjement i jobben.

Markedsdirektør i Egmont Publishing, Kjetil Opaas, ser fram til å få Grabowska på plass som leder av innsiktsavdelingen.

- Vi har sikret oss en høyt kvalifisert medarbeider med bred erfaring og forståelse av mediemarkedet. Hun har omfattende ledererfaring, sier markedsdirektør Kjetil Opaas.
Han legger til hvor sentralt det er å ha god innsikt og kunnskap om brukerne og hvem som konsumerer hva, hvor, når og hvordan.

- Vi skal bli enda bedre til å bruke den kompetansen Egmont Publishing som markedsleder og multikanal breddepublisist har om alle sine brukere. Vår ambisjon er å være nr. 1 på dette området og sette dagsordenen i tiden fremover, sier Opaas.

Kontakt:
Kjetil Opaas, markedsdirektør, tlf 924 13 246