Egmont Publishing gir bort kr 100.000 i julegave

Tradisjonen tro gir de ansatte i Egmont Publishing bort en julegave på 100 000 kroner til et prosjekt eller en organisasjon som jobber for barn og unge. Nå trenger vi ditt innspill til hvem pengene bør gå til i år.

Vi gir bort kr 100 000 kroner til et veldedig formål for å gjøre en forskjell. Vi ønsker dine innspill til organisasjoner som retter seg mot barn og unge i Norge som kan ha behov for en håndsrekning fra oss. Det er også fint om prosjektet er tidsaktuelt, og vi krever selvsagt at det er underlagt ryddige og veldrevne organisasjoner.

Vet du om noen som vil gjøre den jobben enda litt bedre med julegaven fra oss? Fortell oss om hvem og hvorfor!

- Å støtte et veldedig formål er i tråd med Egmonts sterke sosial profil og passer godt til vårt motto "We bring stories to life", sier Nina Westgaard, HR og kommunikasjonsdirektør.

Hva skjer med forslag enkeltpersoner eller organisasjoner sender inn?

- Når vi har mottatt forslag, vil vi at medarbeiderne skal ta den endelige avgjørelsen over hvilken organisasjon og prosjekt som får støtten. Dette gjøres ved anonym avstemning i bedriften, sier Westgaard.

Støtten blir overrakt på et arrangement i Egmonthuset, Nydalen i Oslo i desember.

Alle forslag vil bli vurdert, frist 16. november 2017.

Delta og tips oss på Facebook!

Tidligere mottakere:
2016 Landsforeningen mot seksuelle overgrep mot barn (LMSO)
2015 Norsk Folkehjelp (støtte til flyktningebarn)
2014 Sykehusklovnene
2013 Sykehusbarn

Egmont Publishing er en del av Egmont. Vi er en stiftelse med et fond. Egmont Fonden deler i år ut 100 millioner NOK til barn og unge i Danmark og Norge med behov for hjelp, bistand, innsats eller ekstra støtte. Les mer om Egmont Fondens arbeid.